3 תשובות
שואל השאלה:
כן כבר הלכתי לרופא
כן כבר הלכתי לרופא
אנונימית
היא מעולה!!!!!
אני לא סוכרת כמה היא עולה אבל היא ממש טובהה
אני לא סוכרת כמה היא עולה אבל היא ממש טובהה
אנונימית
לא ממש
באותו הנושא: