9 תשובות
לא זה נחמד
לא זה כיף
לא, זה כמו לנסוע באוטובוס... בערך
ההמראה קצת מעניינת, אבל באמת שהכל בסדר
לא זה כיף
וואי זה כיף
רק בנחיתה קצת לוחץ באוזניים
הכל בסדר אל תדאג, לאן אתה טס?
לא זה ממש כיף
חישגוזים אחי