8 תשובות
שואל השאלה:
אני טסה עם המשפחה שלי ההורים שלי ואחים שלי
אנונימית
לכמה זמן?^
שואל השאלה:
אני בכללי לחוצה להיות בארץ אחרת זה פעם ראשונה שלי ואני גם ילדה עם חרדות אני נלחצת מכול דבר גם כי זה שפה אחרת וגם כי אני מפחדת שיהיה מוזר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
ל 6 ימים
אנונימית
זה לא מפחיד הכל טוב ואם כן פשוט תנסי להירדם
עדיף שם מאשר פה
סתם
עם מי את טסה?
אנונימית
זה לא מפחיד, זה דווקא כיף
אה אוקי אז זה לא כזה הרבה זמן ואת גם עם הרבה אנשים איתך
החלק של השפה האחרת זה כיף ממש לדעתי, כאילו אפשר לדבר ואנשים לא מבינים
הדבר היחיד שיכול להיות קצת מוזר זה שההורים שלך יגידו לך ללכת לקרוא לעובד בחנות או משהו כזה אז תגידי להם כבר עכשיו איך את מרגישה