התחברות הרשמה

אתם חושבים שזה סבבה לבוא לטסט עם שורט?או שעדיף עם טייץ?

4 ביולי 2022, 17:33
טסטחוות דעתלבושדעות גולשים    
3 תשובות
עדיף טייץ.
י
ים מלא סודות
טייץ
Lanita
עדיף טייץ
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
לחכות לטסט ראשון 3 שבועות זה סבבה?
תגידו זה הגיוני שאני לא מרגישה בנוח עם שורט קצר אבל עם בגד ים אני סבבה?
היי מה דעתכם על השעה 13:20 לטסט סבבה?
לא מרגישה מוכנה לטסט לא לבוא ולהפסיד אגרה או לבוא
מה אתם חושבים על זה שלבנים מותר לבוא עם שורטים לבית ספר בקיץ ולבנות לא?
זה פדיחה לבוא עם משקפיים לטסט?
המורה נהיגה אמר לי לבוא לטסט פנימי עם 350 שח, 200 שח לטסט הפנימי עצמו ו150 לא יודעת למה?
מה אתם חושבים על מה שהבנות עשו בשביל שבנות יוכלו לבוא עם שורטים לבית ספר?
29 מעלות זה סבבה ללבוש שורט ?
סבבה להיכנס לבריכה עם שורט גינס ובגד ים שלם ?
יש לי משקפיים ואני מדי פעם שם עדשות אפשר לבוא לטסט בלי משקפיים רק עם עדשות זה סבבה מבחינת הטסטר?