9 תשובות
כל אחד רק צבוע ומושחת יותר מהאחר.. אין למי להצביע
לביבי כי ככה בא לי
בנגביר
צעירים בוערים
העבודה.
יכולה להצביע אבל תכלס כל אחד שם יותר גרוע מהשני אז לא מצביעה בכלל
בן גביר.
אני הכי מסכים איתו מבין כולם
אני הכי מסכים איתו מבין כולם
גנץ
צעירים בוערים, יש סיבה שזה סבב חמישי, הגדולים נכשלו, ואם לא ניתן לצעירים הזדמנות, גם הם יכשלו...
באותו הנושא: