7 תשובות
למכור ביד 2 או פייסבוק
מסכנה החתולה... לא יפה.
תפרסמי בפייסבוק אם מישהו צריך או שתנסי לתרום לאיזושהי עמותה
וואי זה לא בסדר. כשאתם מביאים חיה הביתה אתם צריכים לדעת שזה יכול לקרות ולקחת את זה זה בחשבון. לקחת בשביל להחזיר סתם פוגע בה.
כל הציוד- תעבירו אותו לעמותות של חתולים או למאכילי חתולים שזקוקים לציוד בשבילם.
יש לי המון חתולים וגורי אומנה שישמחו לקבל.
ובלי קשר כל עמותה או למכור ביד 2 יהיה נחמד