7 תשובות
זה בסדר ככה
אין צורך להתנצל על זה שאת חולה לרשום את זה כעובדה מספיק
שואל השאלה:
אבל גם שבוע שעבר כל השבוכ לא הגעתי
אבל גם שבוע שעבר כל השבוכ לא הגעתי
אנונימית
אני לא חושבת שיש על מה להתנצל, אבל אם את מרגישה צורך אז את יכולה להוסיף
אם את מרגישה צורך תוסיפי התנצלות זה לא יפגע באף אחד
שואל השאלה:
אז בקיצור ךא להתנצל, פשוט לרשום שאני םום גבוה ולא אגיע
אז בקיצור ךא להתנצל, פשוט לרשום שאני םום גבוה ולא אגיע
אנונימית
באותו הנושא: