7 תשובות
להחליף חברות
תבקשי, אם הן חברות טובות הן יבואו לקראתך.
אם דיברת איתן על זה והן פתוחות לנושא וזה לא מעניין אותם תעיפי אותם
שואל השאלה:
אבל אז אהיה לבד לגמרי ואני לא יודעת אם זה עדיף
אבל אז אהיה לבד לגמרי ואני לא יודעת אם זה עדיף
אנונימית
עדיף להיות לבד מאשר להרגיש לבד ,
ואם תרצי לדבר אני תמיד פה
ואם תרצי לדבר אני תמיד פה
תגידי להם שאת מעדיפה שלא ידברו על זה לידך אם הן חברות מספיק טובות הן לא יעשו את זה יותר
תתרחקי ותחפשי חברות אחרות!!
באותו הנושא: