5 תשובות
לא
די עם זה
די עם זה
כוון חד משמעית
אשכרה אילומינטי
אין נשיא,יש נשיאה.
ואני לא חושב כי נראה לי שרק דב לוין היה בונה חופשי משופטי בית המשפט העליון.
ולא נראה לי שיש לשכות מעורבות בישראל.
ואני לא חושב כי נראה לי שרק דב לוין היה בונה חופשי משופטי בית המשפט העליון.
ולא נראה לי שיש לשכות מעורבות בישראל.
הלוואי סוף סוף מישהו עושה חסד
אנונימי
באותו הנושא: