5 תשובות
זה ככ לא נכון!, אני אשמח להיות חברה שלך!
אנשים שמתרחקים ממך וגורמים לך להרגיש ככה הם לא חברים,
תלך לחוגים, לצופים/בני המושבים ותנסה להפתח לאנשים חדשים, אתה לא אשם בכלום וזה לא אמור לפגוע בך!!
תלך לחוגים, לצופים/בני המושבים ותנסה להפתח לאנשים חדשים, אתה לא אשם בכלום וזה לא אמור לפגוע בך!!
אז תתן להם ללכת. לאחרונה הבנתי מה זה לשחרר תאנשים הכי חשובים לך וקרובים אלייך, וזה כואב כן. אבל הם רעילים. הם הם הולכים כנראה זה הכל מלמעלה.
לא יודע, יש לי תחושה שאתה ממש ההפך מלהיות מציק ואדם רע.
אלו מחשבות לא טובות מדי, מי אמר שזה בגלל שאתה רע ומציק? ושלא מגיע לך חברים?
אולי הם פשוט חברים לא טובים? אולי האופי שלהם לא טוב?
אלו מחשבות לא טובות מדי, מי אמר שזה בגלל שאתה רע ומציק? ושלא מגיע לך חברים?
אולי הם פשוט חברים לא טובים? אולי האופי שלהם לא טוב?
יקר,
נשמע שאתה עובר תקופה של בדידות מאד גדולה. אתה מרגיש, אם הבנתי נכון, גם מאד עצוב, וכבר מתחיל לחשוב שאולי זו אשמתך, שאתה לא מוצא סביבך אנשים שאתה מרגיש מספיק קרוב אליהם. אנשים שיהיו מספיק קרובים, כדי שתוכל לדבר איתם על מה שבאמת מציק לך, או סתם לבלות איתם. זה נשמע לי, כמו משא מאד גדול לסחוב לבד. אני הייתי רוצה להציע לך להרגיש קצת פחות לבד, גם אם באופן וירטואלי, ולהזמין אותך, אם תרצה, למקום שבו תוכל לדבר, ולמצוא אוזן קשבת, בשיחה אנונימית, אישית, ולא שיפוטית, עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו, באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). שלך מתנדבת סה"ר
נשמע שאתה עובר תקופה של בדידות מאד גדולה. אתה מרגיש, אם הבנתי נכון, גם מאד עצוב, וכבר מתחיל לחשוב שאולי זו אשמתך, שאתה לא מוצא סביבך אנשים שאתה מרגיש מספיק קרוב אליהם. אנשים שיהיו מספיק קרובים, כדי שתוכל לדבר איתם על מה שבאמת מציק לך, או סתם לבלות איתם. זה נשמע לי, כמו משא מאד גדול לסחוב לבד. אני הייתי רוצה להציע לך להרגיש קצת פחות לבד, גם אם באופן וירטואלי, ולהזמין אותך, אם תרצה, למקום שבו תוכל לדבר, ולמצוא אוזן קשבת, בשיחה אנונימית, אישית, ולא שיפוטית, עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו, באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: