7 תשובות
לונדוןן
לונדון
לונדון
שואל השאלה:
אינדונזיה ממש יפה!.. תחפשו נגיד בגוגל, תסתכלו כמה יפה שם.
אינדונזיה ממש יפה!.. תחפשו נגיד בגוגל, תסתכלו כמה יפה שם.
אנונימית
לונדון
שואל השאלה:
בכלל מותר לטוס לשם? כי יש לי אזרחות ישראלית..
בכלל מותר לטוס לשם? כי יש לי אזרחות ישראלית..
אנונימית
אינדונזיה, מדינה יפה, מגוונת מרתקת עם מגוון רחב של נופים, ותרבויות מעניינות. בלונדון אין מה לעשות. ליטרלי, כולה עיר.
אין פה שאלה בכלל, אינדונזיה חוויה של פעם בחיים! וכן, אפשר לטוס לשם עם דרכון ישראל, אך הוצאת ויזה יקרה.(בערך 250 דולר)
אבל לגמרי לכי על אינדונזיה.
אין פה שאלה בכלל, אינדונזיה חוויה של פעם בחיים! וכן, אפשר לטוס לשם עם דרכון ישראל, אך הוצאת ויזה יקרה.(בערך 250 דולר)
אבל לגמרי לכי על אינדונזיה.
אנונימי
באותו הנושא: