4 תשובות
הם מוסלמים וזאת המדינה הגדולה ביותר שיש למוסלמים
הם לא בשלום איתנו
הם לא בשלום איתנו
לגבי טיסות ושלום
ב2018 או 2019 הם אמרו שיפתחו את המדינה לאזרחים ישראלים רק לטיסות
ולבסוף ביטלו
אין לנו שלום איתם ואסור לטוס
היא נקראת מדינת אויב
ב2018 או 2019 הם אמרו שיפתחו את המדינה לאזרחים ישראלים רק לטיסות
ולבסוף ביטלו
אין לנו שלום איתם ואסור לטוס
היא נקראת מדינת אויב
מוסלמים.
אין יחסים בינינו לבינם.
אבל אין מלחמה בינינו.
אני לא חושב שהם מכירים בקיומנו, והם אוסרים על ישראלים להיכנס אליהם.
אין יחסים בינינו לבינם.
אבל אין מלחמה בינינו.
אני לא חושב שהם מכירים בקיומנו, והם אוסרים על ישראלים להיכנס אליהם.
לא
ולא
אבל הם מוסלמים
ולא
אבל הם מוסלמים
באותו הנושא: