14 תשובות
נופ, גם אני ככה לפעמים
כאילו אם בלי מכנס אני מבינה...
אבל בלי תחתונים...?
לא מוזר אבל קצת מגעיל, שלא יכנסו חיידקים או משהו
היה מפחיד אותי אם פתאום עולה עליי חרק בזמן שאני בלי תחתונים או מכנסיים מה שבטח קורה כל לילה
שואל השאלה:
זה פשוט נוח סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי יש עוד כמו י
אנונימית
קצת. אבל מה שנוח לך
שואל השאלה:
רק עם חולצה
אנונימית
לא
לא מוזר
אנונימי