6 תשובות
שואל השאלה:
אולי הם צריכים לדפדף בשאלות אבל כשהם נכנסים לאינסטגרם הם ישר באים לכתוב שאלה כאן ואין להם זמן עכשיו לקרוא שאלות, הם נכנסים לאפליקציה הזאת במטרה אחת כדי לכתוב שאלה
בקצב הזה,אין בן אדם שלא שם לב על שאלה חדשה בנושא אינסטגרם.
כל שנייה יש שאלה על זה
אנונימי
שואל השאלה:
שאני שאלתי על באינסטגרם אנשים התחילו לצאת עלי שכבר כולם שואלים את זה ואני לא שמתי לב שעוד אנשים שאלו את זה ואם אני לא שמתי לב אז סביר להניח שעוד הרבה אנשים לא שמו לב
תקשיבי,
אנשים צריכים לדפדף בשאלות קצת,
זה לא הגיוני לשאול מלא שאלות על זה
אנונימי
נכון,.. אבל כנראה לא מבינים את זה
לא יודעת פעם ראשונה שאני שומעת על זה ואני לא מבינה למה זה לא עובד לי חחח וגם מעולם לא שאלתי על זה או עניתי על שאלה כזאת