7 תשובות
לא כזה נורא, זה בכל מקרה לא צום שחייב לשמור
אם אתה מרגיש שזה כבר בלתי אפשרי אל תעשה את זה לעצמך
שלא יגמר ברע
שתה מים
אנונימי
זה כן צום שחובה לשמור^
ולשאלה, אתה יכול לשתות אם אתה מרגיש שאתה ממש לא מסוגל
אין משהו כזה של פיקוח נפש?
במקרה שלך, אם לא תשתה מים דרך הפה, תקבל אותם דרך הווריד. התייבשות זה לא כיף.
שואל השאלה:
תודה לכולם בסוף אכלתי ושתיתי, לא רציתי לסיים את היום הזה בבית חולים באמת עשיתי השתדלות
אנונימי
הכל בסדר ה' גאה בך!!