התחברות
הרשמה
אני רעבה מה לעשות (אני צמה ולא רוצה לשבור את הצום)
7 באוגוסט 2022, 04:50
צום
4 תשובות
ללכת לישון
L
Loud Silence
ללכת לישון
ה
הגרביל(ה) האציל(ה)
ליטרלי לישון
י
יּלּדּהּ סּוּכּר
את צריכה להיות חזקה סומך עליך
אפשר פרח?
ח
חתיכי אחד לא שתיים
באותו הנושא:
אני רעבה רצח ואני צמה לשבור צום?
אני רעבה ברמות אבל לא באלי לשבור את הצום אבל אני רעבה אוף מה לעשות?
אני כל כך רעב כבר כדאי לי לשבור את הצום?
אוף אני ממש רעבה והיידים שלי רועדות (אני צמה) מה לעשות? ואני לא רוצה לשבור את הצום כי למה סתם סבלתי עד עכשיו
אני עוד לא בן שלוש עשרה והחלטתי לצום ואני ממש רעב לשבור או לא?
מה יותר גרוע, לא לצום בכלל או לצום ואז לשבור את הצום אם לא מסוגלים?
הצום יוצא עוד 5 שעות ואני רעבהה בבקשה תשכנעו אותי לא לשבור
אני שומרת צום ואני רעבה רצח כי לא אכלתי כלום לפני שווה לי לשבור?
אוף אני רעבה איך לא לשבור את הצום?
אני צמה ואני ממש רעבה.לשבור את הצום אני לא אשבור, איך להעביר ולהשכיח את הרעב?
איך לשרוד את הצום? אני ממש רעבה (ואל תגידו לי לשבור את הצום כי זה חשוב לי.)