2 תשובות
יש מדים טקטיים, שמקבלים רק לוחמים ביחידות מסויימות.

יש מדי בנים, ומדי בנות(במדי א) (יש נשים שזכאיות למדי בנים).
וגם בצבעים של המדים יש הבדל בין הזרועות.
יבשה-ירוק
אוויר-בז עם חגורה כחולה
ים- בז עם חגורה שחורה+ מדים יצוגיים מיוחדים בצבע לבן.


במדי ב, אין שום הבדל.
אם הכוונה למדי א', אז לא. יש הבדל רק בין מדי בנות שמקבלות ג'ובניקיות למדי א' של הגברים שאותם מקבלות הלוחמות ותומכות הלחימה לרוב.