3 תשובות
הכל טוב
זה קורה הרבה טחרי התאוששות מהפרעות אכילה. הגוף איבד חלק מהמסה שלו והוא משקם את עצמו ומעלה אותה בחזרה
שואל השאלה:
מה אני צריכה לעשות כדי להפסיק לעלות במשקל?
אנונימית
תראי העלייה במשקל לא תמיד רעה, במקרה שלך אני כמעט בטוחה שהיא אפילו טובה
תחשבי את הbmi שלך ותוידאי שזה תקין, אם זה תרין אין לך מה לדאוג
הגוף מחזיר לעצמו את מה שהוא איבד