7 תשובות
לא בריא יותר מדי במיוחד עכשיו אבל אם אין לך משהו אחר ואתה רעב אז כן
כןכןכן בתיאבון
תזלול חיים בתאבון
בטח
אבל זה לא הכי בריא, אם תאכל פעם ב אז סבבה
ברור
בתיאבון :)