6 תשובות
לא, זה לגיטימי
מזל טוב אגב:)
מזל טוב אגב:)
חס וחלילה זה מעולה
למה שלא תעשי את זה זה היוםהולדת שלך
למה שלא תעשי את זה זה היוםהולדת שלך
למה זה ממש לא מביך זה כיף ביחד כל המשפחה
ממש לא מביך. תהני
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש לי גיל קצת בוגר כדי לציין את זה בצורה כזאת אבל אני ממש רוצה
זה פשוט מרגיש לי גיל קצת בוגר כדי לציין את זה בצורה כזאת אבל אני ממש רוצה
אנונימית
מה ילדותי ומביך בלחגוג יום הולדת עם המשפחה? אני מכיר אנשים בני 60 שחוגגים עם המשפחה
באותו הנושא: