8 תשובות
אתה יודע שאתה לא צריך את זה, אז תפסיק לחשוב על זה
חשבת אולי על ללכת לשדכן או משהו בסגנון?
אולי אתר הכרויות?
אולי אתר הכרויות?
זה מאוד תלוי אחותי באולפנה ביא חבר שלה ביב בישיבה אצלינו זה בסדר לגמרי לצאת בגילאי 17-18 אז....
מה אתה יכול לעשות?
לנתק מגע ממה שמעורר אותך לחשוב על זה, קודם כל.
שלב שני, להתרכז ולהשקיע את הכוחות שלך בלימוד, כמו שאתה באמת רוצה ויכול, וכך החיים שלך יסתובבו סביב הציר שנכון להם כרגע.
לנתק מגע ממה שמעורר אותך לחשוב על זה, קודם כל.
שלב שני, להתרכז ולהשקיע את הכוחות שלך בלימוד, כמו שאתה באמת רוצה ויכול, וכך החיים שלך יסתובבו סביב הציר שנכון להם כרגע.
תתפלל על זה, תלמד שנה שנתיים ואז צא לפגישות.
אתה ממהר למשהו שהוא לא באמת שיא הכיף
זוגיות = עזרה בבית = מטלות
אני בת 23 לא ממהרת לשום מקום
מנצלת את הילדות כל עוד היא פה
ספציפית לא אתחתן כנראה כי אני לא אוהבת את החיים האלה ואני אוהבת את השקט שלי
תנצל את הילדות כל עוד היא פה
אחרי זוגיות וחתונה אין ממש דרך חזרה
זאת תקופה שלא תחזור ואתה יכול ללמוד בה
ולנצל אותה כמו שרצית
אחרכך תתחתן
זוגיות = עזרה בבית = מטלות
אני בת 23 לא ממהרת לשום מקום
מנצלת את הילדות כל עוד היא פה
ספציפית לא אתחתן כנראה כי אני לא אוהבת את החיים האלה ואני אוהבת את השקט שלי
תנצל את הילדות כל עוד היא פה
אחרי זוגיות וחתונה אין ממש דרך חזרה
זאת תקופה שלא תחזור ואתה יכול ללמוד בה
ולנצל אותה כמו שרצית
אחרכך תתחתן
^אצל גברים זה שונה כי ההלכה אומרת להתחתן עד גיל 20
(הנישואין בהלכה ובאגדה)
(הנישואין בהלכה ובאגדה)
אהה תכלס זה אותו עיקרון אין מה למהר
עדיין יש לו שנה שנתיים ללמוד כמו שכתבת
נשמע אחלה
עדיין יש לו שנה שנתיים ללמוד כמו שכתבת
נשמע אחלה
באותו הנושא: