התחברות הרשמה

פליז כנסו אני צריכה חוות דעת!! - קישור מצורף

אתם חושבים שהעגיל שבקישור יפה רק באוזן אחת ובאוזן השנייה עיגול קטן רגיל כמו הלמטה אני פשוט לא בן אדם של עגילים ואני לא רוצה שיראה מוגזם מדי(הלמעלה זה קליפס סוג של זה לא חור)
22 ביולי 2022, 21:09
חוות דעת    
3 תשובות
אני מאוהבת בעגילים כאלה
ל
לּיּ
זה ממש יפה
@
@s
ממש יפה
א
אנונימית זהו
באותו הנושא:
פליז כנסו תנו חוות דעת, השקעתי המון..
הייתי שמנה (כנסו, צריכה חוות דעת)
כנסו שנייה, צריכה את חוות דעתכם.
תקשיבו כנסו שנייה אני צריכה חוות דעת אמתית וכנה
כנסו כנסו פליז פליז פליז
פליז תיכנסו ותגידו לי אם זה בסדר אני צריכה חוות דעת .
בנים כנסו( בנות גם יכולות אני פשוט צריכה חוות דעת(
פליז פליז פליז כנסו רגע אני צריכה עזרה במתמטיקה
פליז פליז פליז פליז כנסו תודה לעונים
אוקיי בנות כנסו צריכה חוות דעת
כנסו שנייה, אני צריכה חוות דעת