13 תשובות
אסור לך להיות עצבנית עליו הוא לא עשה לך כלום
וואי אני כל כך מסכימה איתךך, בכל פעם שאני עצבנית חושבים שאני במחזורר
מה את מתעצבנת כל כך כולה שאל אם את במחזור דיי להתרגש מכל שטות
אנונימית
איזה מטומטם הוא למרות שאני בן הייתי צועק עליו
מי הטמבל שעשה מינוס לעזאזאל?
את סתם מגזימה
שואל השאלה:
^הבנות שיצאו עלי כאן ואומרות למה את כל כך עצבנית, אני ממש אמרתי שלא אמרתי לו כלום ופשוט שתקתי באתי לכאן לפרוק כי זה כל הזמן ככה זה מן הסתם מעצבן כבר תבינו
אנונימית
זה באמת מעצבן
שואל השאלה:
^אני ממש לא מגזימה בואו אני באה לכאן לפרוק, אתם רצינים?!?
אם לא טוב לכם אז די אני אמרתי את זה כי זה כבר נמאס ולא רק לי לעוד מלא בנות כאן
אנונימית
זה מעצבן לגמרי
וואי זה קרה לי גם רציתי לרצוח אותו
שואל השאלה:
^ואוו כן בדיוקק תודה שהבנת3>
אנונימית
אלוהים זה כל כך מטומטם. מותר שיהיו לנו רגשות, גם קיצוניים, לא רק במחזור. הוא סתם מנסה להוציא אותך לא טוב או משוגעת, אל תתני לו.