2 תשובות
תקשיבי,
תגידי לאמא שלך את זה בעדינות בשיחה 1 על 1 ובקשר לחברות תגידי להן שלא מתאים לך יותר את רוצה להיות עם המשפחה וכל מה שכתבת כאן.
בהצלחה:)
תגידי לאמא שלך את זה בעדינות בשיחה 1 על 1 ובקשר לחברות תגידי להן שלא מתאים לך יותר את רוצה להיות עם המשפחה וכל מה שכתבת כאן.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אני יודעת שאם אני אגיד את זה לאמא שלי היא תגיד בסדר ותודה שסיפרת לי ואז היא תבכה בלי שאני אדע על זה שמה היא עשתה לא נכון שלא סמכתי עליה ולא סיפרתי לה קודם
אני יודעת שאם אני אגיד את זה לאמא שלי היא תגיד בסדר ותודה שסיפרת לי ואז היא תבכה בלי שאני אדע על זה שמה היא עשתה לא נכון שלא סמכתי עליה ולא סיפרתי לה קודם
באותו הנושא: