7 תשובות
כן
שואל השאלה:
לוחם מקבל את המשכורת שלו בטירונות או אחרי הטירונות משכורת מלאה?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כידוע לוחם מקבל יותר מג'וב
אז השאלה אם במהלך הטירונות אני מקבלת משכורת לוחם או רק בסדיר אקבל משכורת לוחם?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
אנ סבבה אז זה לא משכורת לוחם
אני אקבל רק בסדיר סעמק
אנונימית
בטירונות אתה לא תקבל משכורת לוחם.
ככה לי לפחות היה..
מקבלים כן קיבלתי 1200