9 תשובות
מה רע בזה? להפך זה אמור הכי להעלות לך תגידי לה לפחות אותי בחרו ולא כמו ההורים שלך שנתקעו איתך בכח
יש סיכוי שהיא חשבה שתיקחי את זה בצורה אחרת, ואם את לא מרגישה ככה פשוט תחכי שהיא תתנצל
לפחות אותך רצו
זה לא אמור להעליב אותך או משהו וזה פשוט מראה כמה היא תת אדם
לא צריך לדבר איתה אם היא מתנהגת ככה.
זה לא בעיה שלך אלא שלה. אם היא לא תעשה עם זה כלום זה אשמתה
מה שהיא עשתה ממש לא יפה.
תחכי שהיא תבקש סליחה ותתנצל ואם לא אז בעיה שלה.
שואל השאלה:
לא כי היינו באמצע ריב זה לא היה בדיחה שחורה או משהו כזה
אנונימית
תנתקי איתה קשר היא נשמעת חברה רעילה
יש לה בעיות
תעברי הלאה
אין דבר רע בלהיות מאומצת
אני כזה
עד שהיא לא תבקש סליחה לא לדבר איתה.
בעיה שלה חצופה