4 תשובות
עדיף שלא..... כאילו..... זה מקולקל......
תאכלי מסביב, תטעמי אם הוא מרגיש לך בסדר תאכלי.
תוציאי את החלקים השחורים ותטעמי, לפעמים יש כבר טעם לא טוב
בכל מקרה גם אם הטעם לא טוב זה לא יעשה לך משהו בגוף, זה פשוט לא יהיה טעים כל כך
בכל מקרה גם אם הטעם לא טוב זה לא יעשה לך משהו בגוף, זה פשוט לא יהיה טעים כל כך
מומלץ שלא, אפשר פשוט להוציא את החלקים האלה..
באותו הנושא: