15 תשובות
שואל השאלה:
מתחברות?
אנונימית
אמאלה זה מהמם
מתחברת ממש ואני בטוחה שכולן יתחברו
זה כל כך טובב אמלהה את מוכשרת
שואל השאלה:
וואי אמאלה תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני האמת גם ממש אשמח לביקורות וזה
אנונימית
נדיר
זה מאוד טעון, אבל לא הייתי מגדיר את זה כשיר, אין לזה ממש צליל/מנגינה זה נשמע יותר כמו סיפור או משהו בסגנון.
אני לא הצלחתי להבין את הפלואו של השיר
זה מושלם
שואל השאלה:
תודה!!^
אנונימית
אוקיי וואוו.
סביר.
אני יודע שאולי יותר קל לכתוב (ולקבל) "וואו מושלםם3>" ולהעמיד פנים שזה שיר מושלם כדי לצאת ידי חובה ולהיות נחמד,
אבל ביקשת את דעתנו ואני מאמין שאת מחפשת דעה כנה.
אז קודם כל - השיר לא מושלם.
שום דבר לא מושלם, אבל השיר הזה גם די רחוק מלהיות מושלם.
יש לך המון מה לשפר מבחינת חרוזים, ממש לא ברור מה הסדר של החרוזים ומה אמור להתחרז עם מה, וחלק מהחרוזים הם בפשטות - לא חרוזים תקינים.
בנוגע למבנה השיר,
השיר מבולגן לחלוטין.
עכשיו אני מבין שיש המון קונספטים ודרכים לכתוב שירים ואין תבנית אחת של "בית פזמון בית פזמון בית פזמון" וזהו,
אבל יש גבול לכמה אפשר לחרוג ממבנה.
השיר הזה לא בנוי, אין לו חוקיות ריתמית ואין לו חוקיות וואט סואו אבר בכל מובן,
זה שתכתבי כל פעם כמה שורות ואז רווח גדול ביניהן לא הופך את זה לכמה בתים נפרדים...

בקיצור, את צריכה להתאמן עוד וללטש את זה כי השיר הזה רחוק מלהיות מושלם או אפילו טוב, לפחות לדעתי.

מקווה שלא תיעלבי אישית מהביקורת, אני לא מזלזל בך או בתשוקה שהשקעת בשיר הזה, אבל ביקשת את דעתי על השיר ודעתי היא שלילית.
אני בטוח שאם תתאמני מספיק ותלמדי כמו שצריך איך כותבים את תצליחי יותר ואולי אפילו תהיי כותבת מוכשרת מאד, אבל נכון לעכשיו - טעון שיפור