7 תשובות
כן
יש לי ידידות יפות, גם אחיות שלי יפות
יש הבדל בין לראות יופי של מישהי / מישהו לבין להימשך אליו מינית וכו
וואלה אישית אני אני לא יודע למה אני מפתח רגש ליופי שלהן או לאופי
זה מאוד תלוי בסיטואציה. אם הכרתי אותן בדרך יזומה וכשהסטאטוס שלי הוא רווק אז כאילו וואללה אם היא יפה ולא התאהבתי בה אז סימן שהאופי שלה מאוד לא לטעמי. אם היא גם יפה מבחוץ וגם יפה מבפנים אז זה די בלתי אפשרי לא להתאהב במצב כזה.
אבל אם מכירים כזה באהלן אהלן דרך חברים או סתם שיחות אינסטגרם כאלה בקטנה בלי להתקרב יותר מדי, או אם יש לה חבר או לי יש חברה אז ברור שכן. זה כאילו הצד הזה במוח פשוט נמצא בהסגר.
זה לא ממש משהו ששולטים בו
קשה מאוד
אנונימי
כל עוד אין להם חברה זה לא יעבוד ומתישהו ידלקו עליה
אנונימי
אני חושב שבנים אוטומטית כשהם רואים מישהי יפה/הטעם שלהם הם כבר חשבו על זה שהם יהיו ביחד וזה.
האם זה אפשרי להיות ידידים של בנות בלי לפתח אליהן רגשות? כן.
אבל אם יש לי ידידה טובה, שכיף לי להיות איתה ואני כן אוהב להיות בחברתה ואני רווק והיא רווקה אז ברור שאני אחשוב על זה שאולי אנחנו מתאימים ולפי שיחות שלי עם בנות אז גם בנות חושבות ככה.
אנונימי