4 תשובות
ברור שנורמלי
יש תקופות שאנשים אוהבים את השקט ולהיות בבית
וזה בסדר גמור
וזה בסדר גמור
זה נורמלי מאד תעשי רק מה שאת אוהבת ומתאים לך וגם לי היו חופשים שלמים שלא יצאתי מהבית.פשוט תהיי שלמה עם עצמך
אני לא יודעת. אני גם מרגישה ככה אבל מפחדת לאבד קשרים חברתיים אז פעם ב.. שולחת הודעה וכזה. אבל זה מפחיד אותי שהעולם החברתי שלי יעלם במהלך החופש למרות שרגע אני לא מרגישה צורך כמוך לצאת מהבית.
באותו הנושא: