10 תשובות
תנמיך תאש
שואל השאלה:
לא לצחוק עליי זו פעם ראשונה שאני מכינה אורז חחח
תנמיכי את הטמפרטורה ותשמרי על זה שלא ינזול
חחח בועות שמבעבעות?
או קצף כזה של בועות קטנות?
שואל השאלה:
היו בועות
אבל זהו הנמכתי תאש להכי נמוכה ועכשיו אין תודה לכםם
מי צוחק? זה בסדר גמור..תנמיכי קצת את האש וזהו..(:
אין בועות כי את היית על אש גבוהה וזה רתח..כשהבועות מופיעות זה אומר שזה רותח..(:
אה ותראי אם לא נשרף מתחת האורז חשוב
שואל השאלה:
פתחתי את המכסה לכמה שניות והחזרתי זה לא שרןף בכלל עוד רגע מוכן
אה יופי אז הכנת טוב