24 תשובות
שואל השאלה:
אני אתחיל:
bunny girl senpai
אנונימית
לפי דעתי
וואן פיס - one piece
highschool dxd
כל הילדות שלי היה האנימה הזאת
אנונימי
attack on titan
מתקפת הטיטאנים אולי
גרווטיי פלוס
דת' נוט
הלב
אי אפשר להתכחש ללב
כל השאר זה סתם שטויות אני שונא אנימה
dorohedoro
baccano
mushishi
kamisama kiss
stars align
no.6
a silent voice
anohana (אני חושב)
your lie in april
fullmetal alchemist brotherhood
tokyo ghoul
או chuunibyou
הלב זה מרקו נכון?^^
שואל השאלה:
דקו ואלדס ארלרט
אני גם מחכה לchainsaw man
לא ידעתי אבל מתי הוא יוצא:)
אז תודה:)
אנונימית
עוד חודשיים וחצי בערך
code geass
banana fish
^^^ שואלת השאלה
אהה בכיף, זה עומד להיות מטורף לדעתי

וסתם אומר, אישרו שזה יצא באוקטובר אבל לא אמרו מתי באוקטובר.. יש הדלפות שזה יהיה ב19 אבל לא בטוח:)
black clover או owari no seraph
one piece
attack on titan אחת הכי טובות שיש
אני יגיד וינלאנד סאגה כי זה פשוט 10/10 לא משנה איך תסתכלו על זה
יש כמה,
aot
sao
fate stay night
paripi koumei
ועוד, אבל יש אחת שעומדת לצאת שתהיה האנימה האהובה עליי:
chainsaw man, יוצא באוקטובר