12 תשובות
מסוכן קצת, תלוי לאן
עדיף להישאר בבית לדעתי
עדיף להישאר בבית או קצת מתחת לבית
ברור
שואל השאלה:
לא טוב לי להיות בבית הרבה זמן
אנונימית
אחלה
הייתי ממליצה להישאר בבית
אם את יכולה לדאוג להישאר בקרבת מקלטים או מקומות בטוחים, זה בסדר.
אבל באופן כללי, החלטה לא טובה.
FML
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
טיפה מסוכן
אני יוצאת עם חברה אבל נהיה ליד איזור מוגן עם מקלט וזה
כדאי שלא.
אבל אם כן תיהיי בקרבת מקלט