5 תשובות
כי זה נכון לפעמים
כי הם "מעריצים" אותו אז הם נעלבים בשבילו.
אני מנחש שזה בא מתוך ההיגיון של "לא אף אחד לא יכול לשנוא אותם הם כל כך מושלמים!" או משהו בסגנון.
הם מתרצים לעצמם עם תירוצים כאלה כי הם לא מסוגלים להכיל שלאנשים יש עוד דעות חוץ מהדעה שלהם.
אנונימי
שואל השאלה:
לא מבינה מה יש להיעלב

וזה באמת מוזר לחשוב שלמישהו אחר לא יכולה להיות דעה שונה
אנונימית
לפעמים זה נכון