7 תשובות
יכול להיות
זה הגיוני גם אני התאהבתי
אנונימית
כן אבל איך מדברים שנתיים בלי לדעת איך הוא נראה
לא
הגיוני... אבל אני מניח שאם את לא תאהבי את המראה שלו זה כנראה ישבור לך את הלב
יכול להיות אבל אתם פסיכים שאתם לא יודעים איך אתם נראים
כן
מאוד הגיוני
עם כל הזיוף של האינטרנט יש משהו מאוד אמיתי בלהכיר אופי של בן אדם לפי איך שהוא מתבטא.
סגנונות כתיבה אומרים המון.
מאוד הגיוני
עם כל הזיוף של האינטרנט יש משהו מאוד אמיתי בלהכיר אופי של בן אדם לפי איך שהוא מתבטא.
סגנונות כתיבה אומרים המון.
אנונימית
באותו הנושא: