9 תשובות
לא לשלוח.
שואל השאלה:
זה קשהה
אנונימית
לא לשלוח יותר, אני במקומך גם לא הייתי כותבת לו כמה ימים, שיבוא אלייך אחר כך בריצה על ארבע עם לשון בחוץ
תגידי תודה אצלי הוא עדיין לא נכנס להודעה
אנונימית
לא לשלוחח
לא לשלוח
ואימרו אמן.
אמן
לא לשלוח לא לשלוח לא לשלוח.
ממש לא אל תצאי כאילו את רודפת אחריו. אל תשלחי נראה מה הוא יעשה.