8 תשובות
אין על מה לצאת עלייך זה מבאס ומובן, פשוט תיפגשו אצלה אוליי?
תיפגשי איתה יותר בשעות המוקדמות זה עדיף מכלום אבל אין ממש מה לעשות זה לא אשמתה ובערב תצאי עם אנשים אחרים:)
לדעתי תדברי איתה, תגידי לה שזה מפריע לך ותראי מה היא תגיד
תראי היא לא אשמה בזה שיש לה הורים כאלה
אבל כן תנסי לעודד אותה להגיד להם לשחרר יותר
אבל כן תנסי לעודד אותה להגיד להם לשחרר יותר
תנסי לדבר עם ההורים שלה על זה, או להגיד לה שתדבר עם ההורים שלה, שהיו יותר גמישים איתה, שהיא בוגרת וכזה.
תנסי לא כזה ליפול עליה עם זה, פשוט תחשבו ביחד על פתרון, ואת יכולה להגיד שזה מפריע לך.
תנסי לא כזה ליפול עליה עם זה, פשוט תחשבו ביחד על פתרון, ואת יכולה להגיד שזה מפריע לך.
זה ממש קשה אני חושבת שאם הקשר חשוב לך אז אל תנתקו אבל אם זה באמת דבר שמפריע לך אז תעשי מה שאת חושבת
שואל השאלה:
אני אמרתי לה די הרבה פעמים שזה מפריע לי וזה לא שאין לה חברים או משהו רוב החברים שלנו משותפים אבל אנחנו בקושי נפגשות משהו כמו פעם בשבועיים ואנחנו באמת החברות הכי טובות שמדברות כל יום
אני אמרתי לה די הרבה פעמים שזה מפריע לי וזה לא שאין לה חברים או משהו רוב החברים שלנו משותפים אבל אנחנו בקושי נפגשות משהו כמו פעם בשבועיים ואנחנו באמת החברות הכי טובות שמדברות כל יום
אנונימית
קודם כל טוב שאתן שומרות על קשר טלפוני
אין לך ככ מה לעשות עם זה, תנסי פשוט להיפגש איתה בשעות הבוקר/צהריים בחופש הגדול ואחרי החופש פשוט בשבתות ומדי פעם
אין לך ככ מה לעשות עם זה, תנסי פשוט להיפגש איתה בשעות הבוקר/צהריים בחופש הגדול ואחרי החופש פשוט בשבתות ומדי פעם
באותו הנושא: