5 תשובות
תוסיפי בהודעה אני אוהבת אותך ויהיה טוב
כן עד הבוקר היא תירגע.
כן תכתבי לה ואם אפשר מחר בבוקר לכי אליה ותתנצלי יותר עדיף פנים מול פנים
כן, ממליצה לך לשלוח. לפעמים אומרים דברים בלי להתכוון. בטוחה שיהיה בסדר3>
אני הייתי כותבת הודעה, זה גם יותר קל מלדבר פנים אל פנים