21 תשובות
מה מה מביך בזה ?
אנונימית
מה
מה
כולה 2 בלילה וכולה מורה לעברית מה הבעיה
ומי אמר שהיא נכנסה לצאט איתך בכלל לא נראה לי שזה יעניין אותה גם ככה היא לא תזכור את זב
כולה 2 בלילה וכולה מורה לעברית מה הבעיה
ומי אמר שהיא נכנסה לצאט איתך בכלל לא נראה לי שזה יעניין אותה גם ככה היא לא תזכור את זב
שטויות
היא עוד 5 דק שוכחת שהיא הייתה מחוברת בעצמה בכלל
חוץ מזה מה הסיכוי שהיא נכנסה לצאט שלכם וראתה שאת מחוברת
היא עוד 5 דק שוכחת שהיא הייתה מחוברת בעצמה בכלל
חוץ מזה מה הסיכוי שהיא נכנסה לצאט שלכם וראתה שאת מחוברת
2 בלילה זה לא מאוחר כל כך האמת ונראה לך שהיא באמת תזכור מתי היית מחוברת
אנונימית
שואל השאלה:
זה מביך כי זאת המורה לעברית נו
זה מביך כי זאת המורה לעברית נו
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מקווה.
^^ מקווה.
אנונימית
הרבה יותר מוזר שהיא ערה בשעה הזאת מאשר את
הכל טוב
הכל טוב
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
איך רואים שאת בת 12
אנונימית
תחשבי עד כמה מובכת המורה שאת ראית שהיא הייתה ערה חעע
מה
שואל השאלה:
אנונימית
תודהה (עוד 4 חודשים 13 תאחלי לי מזל טובב)
אנונימית
תודהה (עוד 4 חודשים 13 תאחלי לי מזל טובב)
אנונימית
שואל השאלה:
מיקאסה
לול צודקת!
מיקאסה
לול צודקת!
אנונימית
מה אכפת לה מתי היית מחוברת זה מעניין לה את התחת וגם חופש
שואל השאלה:
טוב, תכלס
טוב, תכלס
אנונימית
למה נראלך את מעניינת אותה
איך בכלל הגעת לצ'אט איתה?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את המספרים של רוב המורות שלי, זה לא ככה אצל כולם?
יש לי את המספרים של רוב המורות שלי, זה לא ככה אצל כולם?
אנונימית
כן אבל איך קרה שבדקת אם היא מחוברת
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי מספר שלא שמור נכנסתי לבדוק מי זה, עד כאן הבנו?
ראיתי מספר שלא שמור נכנסתי לבדוק מי זה, עד כאן הבנו?
אנונימית
באותו הנושא: