5 תשובות
המפתח לא מומלץ בכלל
אני קיבלתי 5 בכל המבחנים וגם אצלי הדפר 90 ולא קניתי שום ערכה
המפתח שמעתי ביקורות לא טובות
לא נראה לי הם ממש מעדכנים

תבדקי את המבחנים שאמורים להיות במיון על פי מכון נועם (ההכנה שלהם תמיד הכי מעודכנת והכי דומה) זה היה לי ממש דומה למה שיש במיון
במיוחד המבחנים המיוחדים
אני יודעת מחברים שיש ערכות שיש בחלק מהן את המבחנים האלו אבל הם אמרו שהשאלות לא לגמרי היו דומות או משהו כזה, אבל תבדקי גם אם רלוונטי לך הציונים שנקבעים בכלל במבחנים פסיכוטכניים זה משפיע על ההפעלה טכנית, עיבוד מידע, ניהול וארגון ולא על הדרכה, עבודה קבוצתית וכו'

כאן רשום לך מה המבחנים שאמורים להיות לך וגם איזה ציון הם קובעים
https://www.machon-noam.co.il/182659
קל שעדיף לך לא את זה ולא את זה כי יש שם חומרים לא עדכניים (מכון נועם דוחפים את כל סוגי השאלות שיש להם מהכנות אחרות כך שזה לא מותאם ליום המאה).
ההכנה הכי טובה שראיתי היא של יום100 (קשור לדפר90), הם השיקו את ההכנה שלהם ליום המאה השנה ולפי מה שראיתי היא טובה, עדכנית ונוחה
^ אני ניגשתי עם הערכה שלהם לא מזמן והיא הייתה בול כמו מה שהיה לי במיון
אז לא יודעת
המפתח לא דומה בכלל למה שיש במבחנים
לעומת מכון נועם שזה כמעט אחד לאחד
מאוד ממליצה על מכון נועם
אנונימית