150 תשובות
כולנו יכולים להסכים שאין משהו אחד שכולם יכולים להסכים עליו
שצריך אוויר בשביל לחיות
לא, תמיד יהיה אנשים שיחשבו שונה (לפי דעתי)
אולי דברים על היטלר והסוג
אולי דברים על היטלר והסוג
שכל אחד מהם בן אדם
שכל אדם חושב על עצמו שהוא יודע לחשוב
שכולם מתים בסוף
אמנון טיטינסקי, יש כאלה שלא יסכימו עם זה.
שואל השאלה:
ואיזה דבר אף אחד לא יסכים לגביו?
ואיזה דבר אף אחד לא יסכים לגביו?
^^איך הם לא יכולים להסכים על זה אם הם לטענתם לא יכולים לחשוב?
לא
אף אחד לא חכם מספיק או טיפס מספיק להסכים עם זה שהוא האיש הכי טיפש בעולם
אסביר למה:
האיש הכי טיפש בעולם לא חכם מספיק כדי להסכים עם משהו בכללי ולקלוט דברים
וכל אחד מכם ניסה למצוא משהו טיפש יותר ממנו בהצלחה וגם אם לא אתה מבינים שיש פיגור שכלי
אסביר למה:
האיש הכי טיפש בעולם לא חכם מספיק כדי להסכים עם משהו בכללי ולקלוט דברים
וכל אחד מכם ניסה למצוא משהו טיפש יותר ממנו בהצלחה וגם אם לא אתה מבינים שיש פיגור שכלי
^^^כי הכוונה יותר בקטע של לחשוב חד ולא לחשוב על לנשום... אין צורך להתחכם.
לא.
^^התכוונתי שכאשר אתה לא מסכים על משהו, אתה חושב על זה שאתה לא מסכים
שבסוף כולם מתים
אנונימית
ששווארמה זה טעים
אנונימית
סליחה אני בטוחה שיש לפחות אדם אחד שחושב שהוא יהיה בן אלמוות (ללא קשר לסמים שהוא לוקח)
ועל זה נאמר חילוקי דעות
בוודאי. על כל אמרה שהיא עובדה.
1+1=2
לא
שלגבר יש פין ולאישה יש פות
boobs is good
כן שלרצוח זה רע
כולנו יכולים להסכים שראיין ריינולדס הוא מושלם
שיש שמש.
אין.
יש משהו שישראלים יסכימו עליו אבל זה
שפלסטין לא קיימת
שפלסטין לא קיימת
על עובדות
פתח תיקווה לא קיימת
כן נזקי בריאות למשל
ככה מי שטוען אחרת כנראה משוגע
או שלא אכפת לו מעצמו כיאלו צריך להסכים לזה
ככה מי שטוען אחרת כנראה משוגע
או שלא אכפת לו מעצמו כיאלו צריך להסכים לזה
אנונימי
שואל השאלה:
~~~~~~~~~~
אני מבקש תשובות רציניות. אנחנו בסטיפס, מקום מכובד אשר דורש רצינות.
קצת מוח חברים!
~~~~~~~~~~
אני מבקש תשובות רציניות. אנחנו בסטיפס, מקום מכובד אשר דורש רצינות.
קצת מוח חברים!
יש קרוב ל8 מיליארד בני אדם בעולם. גם אם זה יהיה משהו סופר הגיוני ואפילו עובדה יהיו כאלה שלא יסכימו.
^^"האתר הזה מעניין אותי כמו שפלסטינים יודעים להשתמש בסכו"ם"
מהביו שלך. לשאלה, כן, יש הרבה דברים כאלה.
מהביו שלך. לשאלה, כן, יש הרבה דברים כאלה.
לתגובה השנייה
אי אפשר להסכים לגבי זה שאי אפשר להסכים לגבי כלום כי אז מסכימים על משהו.
אפשר להסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום חוץ מלהסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום.
אי אפשר להסכים לגבי זה שאי אפשר להסכים לגבי כלום כי אז מסכימים על משהו.
אפשר להסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום חוץ מלהסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום.
סטאלין המלך
שואל השאלה:
אלפקה מצויה.
אבל אז מסכימים גם על זה שאפשר להסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום חוץ מלהסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום, וזה כבר שתי הסכמות.
אלפקה מצויה.
אבל אז מסכימים גם על זה שאפשר להסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום חוץ מלהסכים על זה שאי אפשר להסכים על כלום, וזה כבר שתי הסכמות.
שואל השאלה:
לא רגע
לא רגע
^^^חח צודקת
ואז גם על זה אפשר להסכים וכו' אז בעצם יש אינסוף דברים שכולם יכולים להסכים עליהם
ואז גם על זה אפשר להסכים וכו' אז בעצם יש אינסוף דברים שכולם יכולים להסכים עליהם
שואל השאלה:
זהו המצאנו פרדוקס יאללה בוא נפתח ערך ויקיפדי
זהו המצאנו פרדוקס יאללה בוא נפתח ערך ויקיפדי
על זה שסטיפס מלא בספאמים
נשים מאחורי ההגה זה מסוכן
כולם יכולים להסכים שהשעה עכשיו היא 23:39
בשעון ישראל
לא נראה לי, יש רוב אבל אין מצב ש*כולם* כולל כולם יסכימו על משהו תמיד יהיה את האחד הזה או המיעוט שלא יסכימו גם אם זה הדעות הכי קיצוניות או מפגרות
אולי אפשר להסכים על עובדות כמו מי שאמר מעליי מה השעה או העובדה שאנחנו חיים או דברים כאלה זה כן
אולי אפשר להסכים על עובדות כמו מי שאמר מעליי מה השעה או העובדה שאנחנו חיים או דברים כאלה זה כן
^^^אבל יש שעות שונות ברחבי העולם, אז לא כולם יסכימו על זה.
שכולם ימותו בסוף
לא
שאנחנו לא יודעים בוודאות מה קורה אחרי המוות
שואל השאלה:
חמאת בוטנים ונוגט.
אתה חי מתחת לאבן או משהו?
חמאת בוטנים ונוגט.
אתה חי מתחת לאבן או משהו?
^^^^^כתבתי שעון ישראל אחר כך
כנראה שלא
^^^אני בת
ולמה?
ולמה?
שואל השאלה:
שומרת נגיעה, מוריד?
אני לא מסכים (פרצוף מתנשא)
שומרת נגיעה, מוריד?
אני לא מסכים (פרצוף מתנשא)
על זה שחייב מים ואוכל כדי להמשיך לחיות כולם יודעים את זה
שאפחד לא אוהב ריח של חרא
כן
שציצי זה מדהים.
על מה המינוסים
שציצי זה מדהים.
על מה המינוסים
אנונימית
דברים שהם מדוייקים ברמה עובדתית כמו שצריך אוויר כדי להתקיים
shit doesn't taste good
לא אין
שכדור הארץ בצורת דונאט
שתיכון חוצה זווית וגובה מתלכדים במשוש
שרוב המדינה תסכים זה על השואה שהתקיימה כי רובנו פה יהודים
ושרוב בני אדם יסכימו זה שקיימת ישות מסוימת אלוהית או משהו אחר (אבולציה) שאחראית לבריאת העולם
ושרוב בני אדם יסכימו זה שקיימת ישות מסוימת אלוהית או משהו אחר (אבולציה) שאחראית לבריאת העולם
אנונימית
רק על עובדות כנראה חחח
אנונימית
שנשים לא צריכות לנהוג .
החיוך של אגמי>אתם
שסוכר מתוק
מלח מלוח
ואבוקדו זה בריא
מלח מלוח
ואבוקדו זה בריא
אמברינג', תעשי טובה ולכי להז**ין.
המונה ליזה מסתכלת עליכם מכל כיוון שתפנו.
כולם שונאים את המקובלים המרושעים של בית הספר אבל עדיין רוצים להיות חברים שלהם.
המונה ליזה מסתכלת עליכם מכל כיוון שתפנו.
כולם שונאים את המקובלים המרושעים של בית הספר אבל עדיין רוצים להיות חברים שלהם.
אנונימית, ליטרלי השאלה היתה על כל בני האדם ולא על "רוב"
לא
יש המון אנשים שלא מסכימים שכדור הארץ עגול, "שעון מסטיק"
דברים שהם עובדות, כל בני האדם יסכימו עם זה(כמו שיש שמש). דברים סובייקטיבים- לא.
עובדות
שבשביל ללדת צריך ס*ס
לא צריך סקס כדי ללדת bruh
שכולם מתים
שלא אומר לא
שכולנו בני אדם
שיש דבר בשם מוזיקה
שכולנו בני אדם
שיש דבר בשם מוזיקה
על רצח אונס וכו שזה משהו לא חוקי וגם לא מוסרי כי רוב העולם נורמטיבי ולא חולי נפש
אנונימית
שכולם שונאים את אמבר הירד
שאני חתיך
הם יכולים להסכים על עובדות כמו מה שאמרו פה על המשולש ולמות או לנשום אבל לגביי דעות לא
מי המטומטם שעשה לי מינוס על עובדות זה ליטרלי התשובה היחידה
כל דעה שקיימת יש מי שלא יסכים
זה ואין דעה שכולם מסכימים עליה
כל דעה שקיימת יש מי שלא יסכים
זה ואין דעה שכולם מסכימים עליה
כולם אוהבים כסף מעמד כבוד
כןלם רוצים להיות מאושרים
כולם או הרוב רוצים להיות נאהבים בעיניי החברה
אוכל זה מצרך בסיסי כדי להתקיים
משקל גובה תקין יש מוסכמות לגבי זה
עולם הרפואה מציל חיים
.....
כןלם רוצים להיות מאושרים
כולם או הרוב רוצים להיות נאהבים בעיניי החברה
אוכל זה מצרך בסיסי כדי להתקיים
משקל גובה תקין יש מוסכמות לגבי זה
עולם הרפואה מציל חיים
.....
אנונימית
קבב זה קבב
1.יש כאלה שכסף הרס להם את החיים
2. יש כאלה שחושבים שמגיע להם להיות בסבל
3. זאת עובדה ועל עובדות אי אפשר לא להסכים
4. על זה אפשר לריב שעות
5.יש כאלה שרופאים לא עזר להם אז הן יגידו שלא ^^
2. יש כאלה שחושבים שמגיע להם להיות בסבל
3. זאת עובדה ועל עובדות אי אפשר לא להסכים
4. על זה אפשר לריב שעות
5.יש כאלה שרופאים לא עזר להם אז הן יגידו שלא ^^
זה לחפש בכוח מה לא טוב
ברור שיש ויש הרוב עובדים יומם וליל להשיג כסף
הרוב רוצים להיות מאושרים אנשים נורמטיבים אחרת לא היינו לוקחים חופשות היינו ממשיכים לעבוד לעבוד ולעבוד ולהתייסר
ולגבי רפואה רוב האנשים אם הם לא ירגישו טוב ילכו לרופא ולא יענו את עצמם וישארו חולים ^
ברור שיש ויש הרוב עובדים יומם וליל להשיג כסף
הרוב רוצים להיות מאושרים אנשים נורמטיבים אחרת לא היינו לוקחים חופשות היינו ממשיכים לעבוד לעבוד ולעבוד ולהתייסר
ולגבי רפואה רוב האנשים אם הם לא ירגישו טוב ילכו לרופא ולא יענו את עצמם וישארו חולים ^
אנונימית
לא
אין לי מושגג
שכולם כך או כך יכולים לנשום
שאוכל זה טעים
שעוזי חיטמן הוא אגדת ילדות
שכולנו גדלנו על מספרי משימה
ושאין יותר כיף מלהרגיש אהוב.
שעוזי חיטמן הוא אגדת ילדות
שכולנו גדלנו על מספרי משימה
ושאין יותר כיף מלהרגיש אהוב.
אנונימית
מי שנתן לי מינוס לא מסכים שפרופסור דולורס אמברינג חתיכת כלבה?!
כנראה על מה השעה
שאנחנו חיים
אפשר להסכים על דבר אחד שכולנו לא יכולים להסכים על כל דבר
מישהו יכול לשים לי פרח על התגובה. אני פשוט חייב להגיע ל5 פרחים. תודה מראש חברים!
אף אחד לא סובל את קאנטה
^enola, אבל לפי טענתך הדבר שכולנו יכולים להסכים עליו זה שאין דבר שכולנו יכולים להסכים עליו, זה בעצם אומר שכן יש דבר שכולנו יכולים להסכים עליו או לא?
אנונימית
כולם יכולים להסכים ש2+2 שווה 4
כן. שכולנו בני אדם.
שהחתול בתמונה שלך בעל מראה המעורר עיניין
אנונימית
שהאתר הזה מעניין אותנו כמו שפלסטינים יודעים להשתמש בסכו"ם
אנונימית
לא.
שהעולם עגול?
לא
שנס ציונה לא קיימת
אמא שלך שמנה
שום דבר, מן הסתם יש גם כאלה שלא מאמינים במוות
שפתח תקווה זאת קונספירציה
בסופו של כל יום לילה
שמחשב/ טלוויזיה/ טלפון וכו' בנויים מטכנלוגיה ולא מריאות ואיברים כמו בנאדם
שאם יש שתי זוגות של צלעות שוות אז המשולשים חופפים
מתישהוא לדעת שאין סיבה לחיות..
שלישון זה כיף
אנונימית
שלום בכל העולם.
ששרק חתיך אחושרמוטה
על עובדות...
לדוגמא:שולחן זה שולחן
לדוגמא:שולחן זה שולחן
שסקס זה דבר כיף
שבסוף כולם מתים
חוששני שלא
עדי הימלבלוי הבחורה הכי שווה בישראל
1=2
בלי מים אוויר ואוכל אי אפשר לחיות.
נקבות נולדות עם פ*ת וזכרים עם פ*ן
רוב הנשים אמורות לקבל מחזור.
שהומואים והומופובים קיימים.
כולם מתים בסוף.
שאם אני נותנת לך אבוקדו, יהיה לך אבוקדו.
בלי מים אוויר ואוכל אי אפשר לחיות.
נקבות נולדות עם פ*ת וזכרים עם פ*ן
רוב הנשים אמורות לקבל מחזור.
שהומואים והומופובים קיימים.
כולם מתים בסוף.
שאם אני נותנת לך אבוקדו, יהיה לך אבוקדו.
שקקי זה מסריח
כן, כולנו נולדנו בגיל צעיר מאוד.
כן ברור, סטלנה>דלנה
אוויר זה נורא נחוץ
עובדות
שכל בני האדם ישנו לפחות שעה בחיים שלהם
שואל השאלה:
אני מודה לכל אלה שענו ולכל אלה שיענו בהמשך על השאלה, לקבל 210 נעצים זה לא משהו שקורה כל פעם.
עשיתם לי את היום.
אני מודה לכל אלה שענו ולכל אלה שיענו בהמשך על השאלה, לקבל 210 נעצים זה לא משהו שקורה כל פעם.
עשיתם לי את היום.
"אני קיים"
שהארי סטיילס מושלם
שביבי מלך
כן . כולנו יכולים להסכים שאנחנו נולדנו
תאמת לא, אין משהו
הרי תינוקות הם גם בני אדם, אבל כתינוקות הם לא מבינים כלום
הרי תינוקות הם גם בני אדם, אבל כתינוקות הם לא מבינים כלום
עוגה עדיפה מאנסים?
שאם אני לא יאכל הרבה זמן אני יהיה רעב
שלמות לבד זה חרא ..
שיש חרגולים אי שם
דוריטוס בטעם טבעי זה דוחה
שכדור הארץ עגול.. אה רגע לא
ליאל אליהו המלך
ליאל אליהו המלך
אנשים מתכחשים גם לעובדות מוחלטות, כך ש....לא.
אנשים מתכחשים גם לעובדות מוחלטות, כך ש....לא.
אנשים מתכחשים גם לדברים הכי נפוצים משחר הקיום, כמו אונס.
יש מלא גברים בעולם שטוענים שאונס לא באמת קיים!!!!
גם אם מדובר במשהו שקורה מדי יום ובכל העולם - עדיין יש מספיק בני אדם שטוענים שהוא לא קיים. זה פשוט ככה.
יש מלא גברים בעולם שטוענים שאונס לא באמת קיים!!!!
גם אם מדובר במשהו שקורה מדי יום ובכל העולם - עדיין יש מספיק בני אדם שטוענים שהוא לא קיים. זה פשוט ככה.
אנונימית
לאלה שכתבו שכולם מסכימים שכולנו בני אדם...
אז זה לא נכון.
ראשית, יש אנשים שמשוכנעים שחלקנו "אנשי לטאה" או שהמפורסמים הם חייזרים מכוכב אחר.
ויש כאלה שלא מסכימים עם הביטוי עצמו, שכן אדם מתקשר למיתוס תנ"כי מאוחר.
והומוספייאנס היו כאן הרבה הרבה לפני שהסיפור המטופש הזה הומצא.
אז זה לא נכון.
ראשית, יש אנשים שמשוכנעים שחלקנו "אנשי לטאה" או שהמפורסמים הם חייזרים מכוכב אחר.
ויש כאלה שלא מסכימים עם הביטוי עצמו, שכן אדם מתקשר למיתוס תנ"כי מאוחר.
והומוספייאנס היו כאן הרבה הרבה לפני שהסיפור המטופש הזה הומצא.
אנונימית
אין דאגות אין שכל
אהבתי את הדיליי ^^
באותו הנושא: