13 תשובות
כל עוד את מוכנה ניראלי שכן
אני תכף בת 18 וכלום
אנונימית
עצוב לי
אנונימית
איך שאת מרגישה אני בקרוב בת 16 ולא התנשקתי אבל יש כאלו שהתנשקו מאוד מוקדם קיצר איך שאת רוצה זה בסדר לפי דעתי
אני התנשקתי נשיקה ראשונה ב13
אנונימית
כן זה סבבה בכל גיל
כן למה לא
לאחד שמתחתי, למה מוקדם מידי? לנשיקה אין שום השפעה
פסדר כזה
אתם עוד ילדים אז אתם סקרנים לראות ללמוד איך זה מה זה....
הגיוני אבל תזהרו ולא להגזים ולא לעשות שום דבר שאת לא מרגישה בנוח.
אם את מוכנה כן
לא לא ושוב לא