התחברות
הרשמה
ארגון המורים זה יסודי או חטיבה ותיכון?
23 באוגוסט 2022, 19:51
תיכון
חטיבת ביניים
מורים
שביתה
3 תשובות
לרוב חטיבה ותיכון
א
אמונה ש (:
זה משתנה מבית ספר לבית ספ3
ב
בננותת
תיכון
ג
גירל אין רד
באותו הנושא:
מה הכי אהבתם.ן ומה היה לכם.ן הכי נוראי; יסודי חטיבה ותיכון
תיכון וחטיבה זה ארגון המורים ויסודי זה הסתדרות?
איזה כיתה בחטיבה ותיכון ויסודי הכי קשה??
תיכון וחטיבה זה הסתדרות המורים ויסודי זה ארגון המורים?
מה אתם מעדיפים? רק יסודי ותיכון (יסודי: א-ח ותיכון: ט-יב) או יסודי תיכון וחטיבה?
מתי זה חטיבת ביינים ותיכון ויסודי איזה כיתות וגילאים?:
מה עדיף לדעתכם: יסודי (א-ו), חטיבה (ז-ט) ותיכון (י-יב)/יסודי (א-ח) ותיכון (ט-יב)/יסודי (א-ו) ועל יסודי (ז-יב)?
אני בחטיבה אבל רוב המורים אם לא כולם בארגון ללכת מחר או לא?
למי שגמר תיכון מה יותר כיף יסודי/חטיבה/תיכון?
אירגון המורים זה רק של תיכונים או תיכונים וחטיבות?
עד מתי אתם חושבים שהעיצומים של ארגון המורים ימשך רק לעל יסודי