3 תשובות
לגשת אליהם בהפסקות
לאט לאט, אל תפתחי ציפיות יותר מדיי כדי שלא תתאכזבי אבל יהיה טוב ואת תצליחי:)
פשוט תהי את, תנסי להתחבר למי שאת מרגישה שנכון
פשוט תהי את, תנסי להתחבר למי שאת מרגישה שנכון
תחייכי ותנסי להשתלב ולהתקרב אליהן ולהכיר ככה עוד בנות
באותו הנושא: