8 תשובות
תנסי להתארגן כמה שיותר מהר וללכת
תנסי אולי לבקש ממנה עוד שעה או משהו כזה
תעדכני שתתעכבי טיפה יש פקקים
היי *השם שלה* בוקר טוב,
מצטערת על חוסר האחריות, אבל השעון לא צילצל בבוקר ולכן לא אגיע בזמן היום. את מעדיפה שנקבע יום אחר? או שאבוא באיחור?
שואל השאלה:
אני מעדיפה לא ללכת כבר אם זה באיחור השאלה מה לשלוח לה.. כי היא אמרה בפירוש מי שלא בא לעדכן מראש
תתארגני ותכתבי לה שיש פה תאונה ואת מאחרת קצת.. זה יראה חוסר אחריות וזלזול אם לא תלך
אנונימית
תארגני מהר ותפסי טרמפ אולי מונית כל דבר את לא רוצה לפספס את זה
אנונימית
תסבירי לה, אני בטוחה שהיא תבין או שפשוט אמר שלך תשלח לה הודעה ואז זה יהיה יותר אמין