2 תשובות
זה בסדר מתרגלים לזה אל תדאגי מקסימום את רואה שלא מתאים אל תשארי בכח בסופו של יום להיות בזוגיות בצבא זה קשה
בשנה הראשונה שלי עם הבן זוג שלי היינו עובדים שעות הפוכות וגרנו רחוק, אז לא יכולנו לראות אחד את השני הרבה, וזה היה לא קל, אבל זה היה שווה את זה. תדברו כשאתם יכולים, תתראו כשאתם יכולים, ותתנו לגעגוע לעשות את שלו.