6 תשובות
לא ממש, אנשים עדיין יהיו אנשים. זה יכול אולי להיות טוב, זה גם יכול להיות ממש רע. אבל אם איכשהו זה יביא לחברה בעלת הכנסה בסיסית אוניברסאלית (universal basic income) שאשכרה תוכל לעזור לאנשים לחיות ולא רק בקושי לשרוד, אולי יהיו הרבה התפתחויות בחברה האנושית כי לאנשים יהיה הרבה מאוד זמן פנוי, פחות מדי מה לעשות והרבה מאוד כלים בידיהם.
זה גם יכול להיות ממש ממש רע.
בכל מקרה, לא יודע..
זה גם יכול להיות ממש ממש רע.
בכל מקרה, לא יודע..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הטבע לאט לאט ייעלם אנשים יצטרכו שטחים כדי לבנות את כל הדברים שלהם והחיות והצמחים רק יסבלו מזה
אבל הטבע לאט לאט ייעלם אנשים יצטרכו שטחים כדי לבנות את כל הדברים שלהם והחיות והצמחים רק יסבלו מזה
אנונימית
מסכים איתך. לא יודע אם זה רק אני, אבל אני רואה איך הרבה פיתוחים טכנולוגים עשויים להוביל לעתיד הקר שאנחנו רואים בסרטים. המטאברס, מצלמות מעקב מתוחכמות, בינה מלאכותית, עדשות מגע שמקרינות לנו תכנים מול העיניים. גם מספיק רק להסתכל על הפיתוחים של אילון מאסק, חברת נוירולינק שמפתחת ממשק מחשב מוח והצליחה לגרום לקוף לשחק במחשב בלי ידיים, חברת ספייס איקס ועוד. מובן שאי אפשר להאשים רק את הטכנולוגיה וזו גם שאלה של איך אנחנו ננצל את זה ונתייחס לשינויים ולתמורות האלה, אבל לא תמיד זה כל כך פשוט...
בעוד 30 שנה סביר להניח שסה מה שיקרה כבר עובדים על רובוט שעושה הכל ויש המון רובוטים שעובדים במפעלים אז...
לא.
צריך לאמץ את זה כמה שיותר, זה העתיד בין אם תרצי או לא.
צריך לאמץ את זה כמה שיותר, זה העתיד בין אם תרצי או לא.
כן אני מפחדת שרובוטים ישתלטו על העולם
באותו הנושא: