11 תשובות
תדברי על זה עם אמא שלו אם אתם חברות ממש טובות היא תייעץ לך יותר טוב מאיתנו כי היא מכירה אותו
תקחי את אמא שלו ואת אחותי לשיחה ותגידי להן מה את מרגישה ושינסו לשאול אותו שאלות
אני דיי בטוחה שהוא יגיד להן כן והכל יהיה טוב.
בהצלחה
אני דיי בטוחה שהוא יגיד להן כן והכל יהיה טוב.
בהצלחה
שמעי אף אחד מאיתנו לא מכיר אותך אז אי אפשר ממש להחליט בשבילך אבל אני ממש מציע להיפרד ממנו זה דבר ראשון, אם זה לא כיף אין סיבה להמשיך ותקשורת זה דבר מאוד מאוד חשוב במערכת יחסים, פשוט תהיי כנה איתו תגידי שזה חרא שזה לא עבד אבל לא נורא ותסבירי לו למה, אחר כך תבהירי שאת רוצה שתישארו ידידים
שואל השאלה:
אני מדברת עם אמא שלו ואחותו רק כשאני אצלו בבית והוא גר בעיר שקרובה אליי
אני מדברת עם אמא שלו ואחותו רק כשאני אצלו בבית והוא גר בעיר שקרובה אליי
אנונימית
מעולה!
תדברי איתן
תדברי איתן
אל תפרד ממנו תדברי איתו על זה יש מצב שעובר עליו משהו שגם אחותו וגם אמו לא יודעות
שואל השאלה:
^^זו הבעיה, בשביל לדבר איתן אני צריכה להיות אצל בבית ככה שזה לא מתאפשר שהוא לא ישמע את זה
^^זו הבעיה, בשביל לדבר איתן אני צריכה להיות אצל בבית ככה שזה לא מתאפשר שהוא לא ישמע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^דיברתי כבר פעמיים והוספתי שאם קורה משהו אז שיבטיח שיספר לי
^^דיברתי כבר פעמיים והוספתי שאם קורה משהו אז שיבטיח שיספר לי
אנונימית
^תזמיני את אמא שלו לפגישה בבית קפה ותדברי על זה שם (אם יש לך את המספר שלה)
לא התכוונתי לדבר איתן. התכוונתי לדבר איתו ולא חייב בבית את יכולה גם בחוץ באיזה פארק תנהלו שיחה ותדברו על זה
אם את לא מרגישה נאהבת במערכת יחסים הזאת תפרדי ממנו, אין סיבה שתשארי
באותו הנושא: