3 תשובות
פשוט צריך למצוא את הבן אדם הנכון ויכול להיות שכמה אנשים לא יהיו נכונים ותפגעי אבל זה דרך שכולם צריכים לעבור
תכלס את לא יכולה לבטוח באף אחד פשוט לסמוך על עצמך ולהעריך את עצמך
שואל השאלה:
זה נובע מזה שתמיד כשהייתי ילדה ההורים איכזבו אותי ולא הגנו עליי ועזרו כשהייתי צריכה אותם. אבל מה לעשות עם זה
אנונימית