התחברות הרשמה

שונא את העולם אין לי אמון בשום בן אדם איך להתגבר על זה ?

כל כך הרבה סכינים בגידות חרטאות שקרים צביעות העולם מלא בחרא ורוע אנשים בלי לב אנשים שנהנים וחיים רק מלעשות רע לאחרים ואין לזה שום סיבה שזה יתקיים אבל משום מה האנשים מקבלים את הכבוד וממשיכים לשלוט על העולם,למה המצב כזה עצוב?
3 במרץ 2020, 12:50
שנאהבני אדםאמוןאכזבהפרידה    
2 תשובות
אתה לא צריך להתגבר על זה כי זאת האמת המרה

העולם כזה עצוב כי האדם הורס אותו
אנונימי
לא תמיד ,יש מקרים טובים גם בעולם
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
אישה אנסה אותי, איבדתי את האמון בנשים אני מפחד לצאת מהבית, איך להתגבר על זה??
אני שונא את העולם! אני שונא את כולם! אני שונא את עצמי!
למה אמון הציבור במשטרה אצלינו מכל העולם נמצאת בתחתית שבתחתית?מה קרה למשטרה שלנו?
למה רוב העולם שונא את ישראל?
למה העולם כל כך שונא את ישראל?
למה שונאים את המדינה שלנו בכל העולם?
איזה מבאס זה לגור במדינה שכל העולם שונא, נכון?
למה העולם ככ שונא אותי?
למה כל העולם שונא אותנו?
איך קוראים לבן אדם שלא מאמין בשום דת אבל מאמין באלוהים/ שיש ישות שיצרה את העולם?
אני חושבת שאני לעולם לא אוכל להתגבר על שוקו